Sverige!

Då har jag kommit på svensk mark igen. Landade i Stockholm i går vid 16.00 och hade sådan tur och fick våldgästa kära Sofia över en natt i Stockholm. Det blev en trevlig kväll med middag och prat i massor. Sedan ett litet träningspass i morse tillsammans i natiuren som gamla goa tider innan jag tog bussen hem mot Bollnäs.
 
Är nu på väg mot Hälsingland där jag blir i ca en vecka. Flyger till Australien på fredag nästa vecka, (dock har jag inte flygbiljetten än så vet inte exakt) så det blir mest bara att umgås med familjen och packa om och fixa det sista. Har haft en bra ledighet och hunnit med det mesta jag vill. Hade det lugnt och skönt i Bulgarien så energiförrådet känns påfyllt igen och jag känner mig redo att åka igen. Lägger upp lite bilder därifrån i dagarna.
Jag och Sofia förra sommaren vi träffades. Så himla glad över att vi lyckas hålla kontakten och träffas varje år trots att vi aldrig bott i samma stad.. Vi har många gamla minnen tillsammans från konståkningstiden som aldrig försvinner! Äkta vänskap!<3 Saknade dock kära Astrid som är bortrest men vi tänkte allt på dig!
 
Vill avsluta med att gratta väldens bästa mamma på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag trots att du jobbar. Lovar att fira dig i helgen i stället! Många grattis kramar från mig till dig!

Kommentera inlägget här :