Halloween 2014

Vi hade vårat årliga Halloween party i Måndags här i Chattanooga,TN. Många var ute i sista minuten och eftersom Halloween readan varit var det svårt att hitta kostymer. Allt var bortplockat i affärerna och julsaker hade redan börjat polckas fram...Jag hittade en barn kostym för 8-10 år som jag klämde mig i, var inte mycket att välja på så jag blev en humla=) Inte den bekvämaste och bästa men kostade mig bara 10 dollar så det var toppen! Var inget jätte party för min del ändå, var bara i väg en sväng då jag satt och skrev på min uppsats och behövde sitta hela dagen efter. Skolan var viktigare och inte helt på humör för party men blev nöjd att jag kom i väg en sväng då det blivit till en tradition numera med halloween firande. Jag blev även klar med min uppsats och fick in den i tid så det var skönt. Väntar på resultat för den men har fått reda på att jag klarade tentan så det känns skönt. Så snart har jag läst mina första högskolepoäng=) Känns bra att ha testat på hur det är.
 
Vi är mitt i en show nu, andra halvan börjar snart sedan har vi ca 6 timmars resa till Jackson, MS så blir sent i natt eller tidig morgon om det låter bättre. Men lediga tills torsdag så det är skönt. Hoppas hinna med lite mer uppdatering då jag varit dålig på det på sistone men skyller på skolan...Hoppas ni förlåter mig.
 
Avslutar med lite bilder från Halloween och att säga Grattis världens bästa pappa på farsdag. Hoppas din dag var bra. Vi får fira dig här i USA om några veckor i stället! Kul att få prata lite iaf!
 
Må så gott alla!
 
Jag som bumble bee och Matvey som Drago från Rocky filmen
Jag och Mario från Finland

Kommentarer :

#1: Jessica

Riktigt bra utklädnader!

skriven
#2: Mamma.

Fina Ni är... sötaste lilla humlan vi sett :)
Pappa hälsar så gott och tackar och han/vi längtar efter att få fira lite med Dig också. Då tar vi hans födelsedag på samma gång också :)
Massor av kramar bästaste dotter <3
Snart så ses vi... lääängtar <3

skriven

Kommentera inlägget här :