The biggest and best pancakes ever!

I Chattanooga, TN där vi var för 3:e gången var vi denna gång på en lokal restaurang som Johan rekommenderade. Han hittade den för 2 år sedan när vi var där och sa att det har jätte bra frukost och de bästa pannkakorna han någonsin ätit. De är gigantiska och det stämde mycket bra! Vi hade gratis frukost på förra hotellet så vi år frukost där men efter att ha cyklat runt Chattanooga var vi dit och drack kaffe och testade pannkakorna och det var såååååå goda. Normalt smakar pannkakor i sig inte så mycket men dessa var så goda att man ville äta dem helt som de var. Restaurangen låg mitt i ett bostads område i ett helt vanligt hus med inget annat runt omkring. Men jag antar att de är vältjända för sin mat för det var pupulärt. Väldigt personligt med charm och det var väl värt besöket! Trots att det var jätte gott fick jag kämpa för att få i mig en pannkaka. Den andra tog jag hem då förstår ni hur stora de var...
 
Inte för att ni har vägarna förbi Chattanooga men skulle ni ha det åk till Aretha Frankensteins restaurang för det är underbart gott!
 
 
 
Oh my god, det här är bara 2 pannkakor...Amerkanska pannkakor är tjocka men dessa är verkligen tjocka!
 

Kommentera inlägget här :