Vackra Savannah, GA

Mysig lunch restaurant vid vattnet
Typisk stil på affärer i Savannah
Mysigt fik med härlig utsikt.
Ca 20 min från downtown ligger havet dit vi var en eftermiddag, 

Här bjuder jag på lite fler härliga bilder i från en av mina favorit städer här i USA, Savannah. Vi bor mitt i downtown med gångavstånd till ishallen, mataffär och gym i närheten samt nära vattnet där många restauranger och Barer finns så allt vi kan önska. Dessutom är gatorna och husen så himla mysiga med massor av små torg överallt, ja charm är något som är säkert. Vi spelade där vårat andra år på tour och var då för första gången på wet willis, en bar där det är frozen drinks av olika det slag längs väggen så bara att välja och vraka mellan tex. Daiquries, white russians, margheritas av alla smaker. Ja numera har smaken ändrats lite då jag faktiskt blir äldre men innan gillade jag bara dessa saker så jag var helt till mig. Lite nåstalgi att vara tillbaka=)

 

Annars är allt bra med oss. Har 2 shower kvar här i Jackson, MS i morgon sedan bussar vi till Huntsville, AL en resa på ca 5,5 timme så kommer bli rätt sent igen. Sedan har vi show torsdag till söndag, 9 stycken totalt och media träning (speciella personer som tränar oss inför intervjuer och vad vi kan säga och inte säga) så lite mer jobb. Men klagar inte.

 

Hoppas allt är bra med er!

 

Puss å kram

Kommentera inlägget här :