Full fart!

Ja nu är vi i gång för fulla muggar här i Florida med rehearsals med D26B. Det är rätt långa dagar men inte på värsta viset då grovjobbet är avklarat. Vi har run thrues nu och sedan några genrep innan vi är helt klara. Var super Jetlag i går så var lite tufft på eftermiddagen men känns bättre i dag. Vi har presentations på lördag och alltid lite små stress att få allt klart tills dess. Vill ju visa vårat bästa då eftersom understadies bestäms efter det. Matvey är rätt tuff som coach på isen men som sagt tar vi bara oss igenom denna vecka så blir allt lättare efter det. 
Lätt att bli osams när det inte går bra sedan är jag lite små stressad av att inte kommit i gång med mitt plugg heller som jag så gärna vill, trött dessutom gör inte det hela bättre. Men som sagt bara att vara positiv och göra det bästa. Allt blir snart bättre och förhoppningsvis visar Matveys tuffa attityd resultat i framtiden. Man får se det i ett längre perspektiv helt enkelt...
 
Annars inget speciellt att berätta och inga roliga bilder att bjuda på då vi bara vistas i ishallen hela dagarna. Blir mer bloggande när jag har någet mer roligt att berätta!
 
Hoppas allt är bra med er alla i af!
 
Puss å kram

Kommentarer :

#1: Agneta

Plugga,vadå? Låter ju spännande :-)

skriven
#2: Sofie

Har bara tänkt prova på en liten kurs för att komma i gång lite då vi har mer tid i USA men som sagt varit mkt nu i början så inte startat som jag tänkt mig...Men hoppas det går att ta igen, kursen heter Stress, näring och hälsa Agneta.

skriven

Kommentera inlägget här :