North Charleston, SC!

Trots 4 års turnerande i USA är det fortfarande städer jag inte varit i som denna vecka. North Charleston ska vara underbart vackert. Min vän Lauren från D33 kommer i från south Carolina fast en annan stad men har gett mig tips på vad vi ska se och göra. Tyvärr bor vi ca 20 min i från downtown där det mesta händer...Samt en bra bit i från stränderna som är jätte vackra särskillt såhär års. Men vi bor mitt emot outlets så först på schemat står shopping!
 
Vi har vårat opening night party för denna tour i kväll vilket kommer att bli trevligt. Så hinner inte så mycket mer än att shoppa, ev. mathandla och sedan göra oss i ordning för partyt dag. Men vi är lediga både tisdag och onsdag så ska försöka ta oss in till downtown en dag och stranden en dag. Sedan har jag och Matvey våra första live TV intervju på onsdag i studio. Jag har gjort några radio intervjuer innan samt en på ishallen men aldrig i studio och inte tillsammans. Hoppas det går bra!
 
Det är läget för tillfället å mer uppdatering kommer när det hänt något roligt=) Har inga härliga bilder att bjuda på så tar en gammel igen men förhoppingsvis kommer det lite roliga i från North Chrleston senare i veckan.
Ofattbart men tänk att vår Japan tour var för äver ett år sedan...
 
Puss å kram på er och trevlig måndag på er alla!
 

Kommentera inlägget här :