En av mina bästa dagar på tour!

 
Dagen vi spenderade på Atlantis, The Palm där vi först badade med delfiner och sedan hade skoj på Aquaventure Waterpark var en av mina bästa dagar på tour. Hela dagen var bara helt perfekt och alldeles underbar! Det har länge varit en dröm att bada med delfiner så när den gick i uppfyllelse var hela dagen räddad!
 
Eftersom det är jätte varmt här i mellanöstern var det skönt att bada i lite kallare pooler och avsuta med bad i havet när solen var på väg ner. Hela området kring Athlantis hotel är jätte vackert så med sol, bad, delfiner, trevligt umgänge och massor av lek som småbarn kunde inte dagen bli mer är toppen! Vi åt dessutom god lunch och glass så en riktig semester dag, precis som en liten flicka drömmer om=) Ja snacka om att ha ett drömjobb!
 
Ytterliggare en minnesfull dag att lägga på minnet och många härliga bilder att drömma sig bort med i framtiden!
Matvey dansade med delfinen medan jag kastade boll. Man kunde även välja att kasta ring.
Dolphin Bay in Dubai is one of the world’s largest and most sophisticated dolphin habitats in the world.
Inte den roligaste vatten rutchbanan men snabbt gick det, Efter ett totalt nersläpp var man nere i vattnet 8 sek. senare..Gruvade mig innan men stolt att jag gjorde det!
Innan hemfärd blev det en tupplur på stranden då någon var helt utmattad...Men väl värt det då det var en toppen dag!

Kommentarer :

#1: Clara

Har alltid velat åka till The Palm och bo på det där hotellet :D Har sett och hört så mycket om det :D

skriven

Kommentera inlägget här :