En till ledig dag...

Nu är det klart att våra shower i morgon tisdag blir inställda så vi kommer endast att ha shower Onsdag till Lördag här i Doha. Showschemat är 1, 2, 3 och 3. Dock har vi tillgång till isen i morgon tisdag så ska passa på att träna då eftersom vi varit ledig ett tag från isen nu samt ska vi göra Tangeld här denna vecka och det är som jag sagt innan ett långt nummer på ca 20 min jämfört med 5 min. på våran show så behöver träna lite... Vi gjorde det 3 gånger förra gången vi var här hos D33 men det var som sagt i Februari så ett tag sedan. Men det ska bli skoj, ett bra genrep innan vi åker tillbaka till vår show som för övrigt började med rehearsals i dag. Dock föredrar jag att spendera en vecka till här i Doha på 5 stjärningt hotell och ha shower och lite mer ledigt=).
 
Fast vi är lediga och inte gör så jätte mycket går dagarna fort. Försöker komma i kapp med alla mina bilder och blogg inlägg och dessutom komma i gång med pluggandet. Men allt tar sin tid när jag även passar på att träna mycket, ta vara på spa:t och allt annat. Passar även på att se så mycket jag orkar utan att stressa sönder och svettas ihjäl. Men klagar inte utan vi har det som sagt bra!
 
Ser dock även fram emot att åka tillbaka till USA och vår show och få lite vardag. Tror det blir lättare med pluggandet och att hinna med då när det inte är lika mycket annat som lockar...Vi är där om en vecka så fram tills dess fortsätter jag njuta och uppdatera så kolla in alla blogginlägg med lite härliga bilder vettja=)

Kommentera inlägget här :