Safari!

I väntan på nästa flyg ( har just nu 3 timmars layover i Amsterdam) passar jag på att uppdatera med det sista i från Doha och vår safari trip vi gjorde när vi var lediga. Vi åkte vid 14.30 och var hemma vid 21.30. Vi åkte ut till öknen där vi bjöds på sand duning som gav oss massor av skratt och skrik...Super skoj! Sedan kom vi tll ett camp där vi fick rida på kamel och åt middag samt fick man chansen att bada. Vi var ett stort gäng som åkte tillsammans så det var skoj! Här bjuds det på lite bilder samt har jag även lagt upp ett album på facebook från mellanöstern.
 
Är jätte trött då det var lite svårt att sova på första flyget. Nu är jag så övertrött att jag önksar vi var framme snart. Men istället väntas det längsta flyget på 10 timmar till Atlanta, 4 timmar layover där och 1,5 timme flyg till Florida så ett tag kvar...Men sedan blir det inga längre flygningar på 5 månader då vi blir i USA hela tiden. Så jag kämpar på! Har ju sällskap i alla fall så det är bra!

Kommentarer :

#1: LIENE

Ser härligt ut!

skriven
#2: Susanna Maria J

Gud så kul att åka på safari i öknen! Vill med! :D

skriven

Kommentera inlägget här :