WOW!

Det ända jag kan säga för stunden är att jag är riktigt imponerad av Matvey! Har aldrig träffat någon så målmedveten person som honom. Har han ett mål så ser han till att det uppnås och han är en riktig fighter. Han har helt rätt inställning och är tuff på rätt sätt för att kunna vara "bäst" på allt som han vill vilket gör att han oftast lyckas med. Det visade han i kväll då han landade en dubbel axel. Det stora med det är att han är en isdansare som egentligen inte hoppar alls. Han har hoppat enkel Axel innan och sagt att han vill hoppa mer än så. Börjat göra dubbel salcow och flip den gånga touren och bara det är imponerande tycker jag (själv är jag numera glad om jag hoppar axel, dubbel salchow och toeloop och gör det i show..). Så i dag tyckte han att känslan var rätt så han bara körde på och efter några försök var det bara bam landing..Ja impad så det bara visslar om det!
 
Matvey är min stora idol för stunden och han visade verkligen att allt är möjligt. Han är så tuff, cool och små kaxig men samtidigt med fötterna på jorden då tex. de första han sa var yes men det där gör 12 -åringar hemma i Ryssland så inget att vara för kaxig över... Det allra härligaste med Matvey är att han trots sin tuffa arbetsmoral kan vara så barslig, rolig och lat på samma gång som denna bild visar.. Love you!!!! 
 

Kommentera inlägget här :