Gott Nytt År!

 
Med denna bild vill jag önska alla mina nära och kära ett gott slut på året och ett riktigt Gott Nytt 2016! Hoppas ni alla får ett hälsosamt år fyllt med många upplevelser och mysiga stunder med era närmaste. Antar att ni inte har så varmt och soligt i Sverige just nu så delar med mig genom bilden (nog för att det faktiskt är mulet med småregn i luften även i Manila i dag...) så drömmer mig själv även bort en aning=)
 
Vi har varit lediga i dag och självklart var det mulet med regn i luften då. Satt dock ute vid poolen och läste några timmar och tog mig ett nyårsdopp  så klagar inte. Är inte helt pigg då jag hostar jätte illa sedan över 2 veckor som inte vill gå över. Trodde den skulle ge med sig men vill inte släppa. Bara att bita i hop nu, bara 3 dagar kvar med show här i Manila innan hemfärd på måndag kväll. Ja tänk vad tiden går fort...Men först väntar lite nyårsfirande på 24:e våningen på hotellet i en helt nyöppnad lokal samt bjuds det på fyverkerier som inte är att leka med här i Manila, vilket jag ser fram emot!
 
Gott Slut och Gott Nytt År!
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vilken härlig bild :)
God Fortsättning och Välkommen hem Gumman! Vintern har faktiskt kommit nu... -10 och flyger lite snö :)Puss o kram <3

skriven

Kommentera inlägget här :