Green Bay, WI

Här är vi för 3:e gången i vår Disney karriär. Ingen höjdare till stad men måste säga att det känns toppen för jag är trött och lite små sliten. Förra veckan var intensiv då det hände en hel del som jag skrev i förra inlägget + att jag aldrig han sova i kapp missade sömnen ifrån early morning PR fredag morgon. Jag hade ett delprov och inlämning till min kurs jag läser som skulle vara inne i söndags så var svårt att få tiden att räcka till. Stressade upp mig lite för det då det inte var klart och sov väldigt lite...Men han få in det och klarade provet så denna vecka började bättre. Försökt sova igen lite samt har vi börjat fixa inför hemfärd om 2 veckor. Köpt nya resväskor och organiserat dem och inhandlat lite nödvändiga saker så börjar få koll på läget=). Ofattbart att denna U.S tour snart är slut...Har för övrigt tränat bra på gymet, ätit god mat Matvey lagat och i kväll har vi haft premiär showen för denna vecka så allt är som vanligt och rullar på för fullt.

I måndags kväll hade vi tjejer vårat årliga 3 item party. Alla drar 3 föremål och av dem ska man göra en outfit. Jag hade ölkartonger, galgar och plåster. Nedan är några bilder från partyt:

Detta är verkligen en typisk Disney tradition som jag tror alla shower gör, rolig och annorlunda måste jag säga...

Kommentera inlägget här :