Bridgeport..Fairfield!

Ingen favorit stad direkt men det gör inget då vi hade möjlighet att åka in till NYC för en dag samt är det nära till Fairfiled och familjen Coursen som jag älskar! Linda och hennes väninna Lynne kom och tittade på en show samt var lite släkt där 2 shower så det var jätte skoj med lite kända ansikten i publiken!
 
Efter sista showen i går söndag åkte jag till Linda och har spenderat natten här i min gamla prinsess säng. Det är underbart att vara tillbaka. Träffade alla barnen i går och mös vid öppna spisen och pratade gamla minnen. I dag har jag och Linda haft en härlig dag tillsammans som gamla goda tider med bla. preomenad med hundarna i skogen, lunchat, shoppat, druckit starbucks kaffe, lagat mat och donat. Vi värmer oss framför öppna spisen nu då det är regn och rusk ute. Jag åker tillbaka till Hartford, CT sent i kväll (bara 1 timmes resa härifrån så lämpligt). Vi börjar med show onsdag så har i morgon att komma in i mina rutiner. Hade kunnat stanna för evigt då jag älskar Fairfield och familjen Coursen men måste återgå till verkligheten....Det har varit ett fantastisk dygn och jag är evigt tacksam för allt de gjort/gör för mig! Tack Linda för allt! Hoppas vara tillbaka snart igen!
 
Sov som en riktig prinsessa och vaknade av mig själv 8.20 en måndag, händer inte ofta om jag säger så...
Skogen där vi alltid promenerar med hundarna, tyvärr regnat hela dagen och jätte tråkigt väder men det stoppade inte oss, lika härligt ändå med morgon promenaden!
Familjebild och familje selfie=) Tack Dan!
 

Kommentera inlägget här :