Gott Nytt År!

Eller god fortsättning på det nya året säger man väl nu!? Jag och Matvey hade en jätte lugn nyårsafton i Toronto med god middag på rummet och nyårsfirandet från NYC på TV. Jag fick nämligen lämna Toronto 4.00 på morgonen nyårsdagen för att åka till Wheeling och hinna till showen i tid. Matvey blev kvar och kom sent fredag kväll då hans pass inte han fram i tid. Kändes konstig att behöva åka i från honom men jätte glad att vi iaf fick vara tillsammans över tolvslaget. Tycker nyår är lite överskattat speciellt för oss som kan ha semester och fest när vi vill. De viktigate är att få vara med någon man tycker om=) vilket jag hoppas alla fick!
 
Gott Nytt År selfie=)
 
Det blev en snabb visit i Wheeling för oss men vi missade inte mycket om man säger så. Dock han jag bränna mig ordentligt.. Kokade vatten i vattenkokare för att göra kaffe och fick det över handen så hela min handled brändes...Inte på värsta viset men gjorde ont! Har lite märken och blåsor som sprack när vi åkte skridskor sedan. Hoppas bara inte det blir fula ärr...Matvey ramlade illa på sin dubbelaxel när vi gjorde Alladin och Jasmin så han har ont i rumpan så lite små krämper inläder vi det nya året med=)
 
Är framme i Bridgeport, CT efter en lång resa i går efter showerna. Vi kom fram vid 5 i morse och somnade 6 när vanligt folk egentligen stiger upp.. Men så är det med ett liv på resande fot..Dock får vi chansen att åka til NYC och träffa familjen Coursen denna vecka så ser fram emot det! Fördelarna överväger än så läge så blir tour ett tag till. Blir en lugn dag i dag dock för att samla lite krafter..
 
Trevlig måndag på er alla!

Kommentera inlägget här :