Halvvägs...

In på ledigheten är jag just nu. Det var en vecka sedan vi slutade med shower i USA och det är en vecka tills jag flyger till England. Det känns bra, jag börjar känna mig pigare då jag sov 14 timmar första natten och nu snittar 10 timmars sömn/natt. Tycker inte jag känner mig så trött men antar att kroppen är det för när jag väl lägger mig somnar jag enkelt. Så jag tar vara på det då jag inte har jätte mycket annat att göra. Det är bra att gå ned i varv helt då det kommer bli jätte intensivt i England. Men jag längtar lite då jag aldrig varit där och lite små pirr i magen eftersom den showen fortfarande är gansla ny till oss så man får använda hjärnan lite mer=)
 
2 veckors ledigt är perfekt, då hinner man gå ner i varv och vila upp sig och få tillbaka suget och göra det jag behöver här hemma, utan att bli för uttråkad. Så ovant att komma i från en vardag där det hela tiden händer saker till att göra ingenting, jag vet att det är bra att gå ner i varv men jag är inte den person som inte gör någonting en längre tid....Försöker därför ta vara på tiden här hemma och göra saker jag normalt inte gör. Vilket är skönt det med! Har hälsat på 2 kusiner med familj som var flera år sedan jag träffade senast och simmat på badhuset med pappa och Pontus som gamla goda tider. Jag är ingen TV människa men blir en del svensk TV med=) Inget nytt på schemat för veckan utan det blir till att plugga, ev. bank besök, förbereda inför resan, umgås med kompisar och familj och andas svensk luft. Passar även på att träna så mycket jag kan! Önskar att det var närmare till alla vänner så jag han hälsa på er alla men tyvärr får det bli via telefon denna gång...Har samma nummer så hoppas vi hörs innan veckans slut!
 
 
Arkivbilder: Första gången med D33, förra året precis på dagen och vi gjorde Rapunzel/Flynn. Kommer även att göra det denna gång då vi åker som backup då showschemat är tufft. Alltid roligt att spela huvudroller!

Kommentera inlägget här :