Bye Bye Seoul...

Ja då var det dags att lämna Seoul och SydKorea efter 6 veckor... Tiden har gått fort måste jag säga. Det har varit skönt att för en gångs skull vara på samma ställe en längre tid och kunna gå på samma gym, yoga studio, mataffär etc. Vi har njutit av fint hotell med god frukost och väldigt trevlig personal. Kommer att sakna det men life goes on...
 
Har precis avslutat 2 veckors ledighet nu och som alltid när det är semester har man planer att hinna mer än man gör men det är väl alltid så...Hade gärna velat se mer av Seoul men summerar jag det hela måste jag säga att jag är nöjd! Jag och en annan tjej var till Busan (en annan stad i Sydkorea) vilket var toppen då vi fick se lite annat av landet. Samt var jag på Dragonhill Spa i går kväll, liknande japanska onsen vilket var ett skönt avslut. Så jag har allt hunnit se och upplevt mycket och är redo att börja jobba igen! 
 
Vi reser till Peking, Kina senare i kväll och blir där i 1 vecka sedan 2 veckor till i Kina innan Filippinerna och mer semester väntar då på stranden med familjen, vilket jag längtar så till! Men som sagt först ska vi överleva Kina...Var inte på värsta viset förra gången så ska nog gå bra. Dock vet jag inte hur bra facebook, instgram etc. funkar så hör ni inte av mig lika mycket oroa er inte, särksillt du mamma som alltid vill höra och se livstecken från mig...Har skaffat VPN så tror det ska gå men som sagt återstår att se när vi är där och kanse inte funkar lika bra som vanligt.
 
Har lite mer bilder i från Seoul som kommer inom kort samt ett långt inlägg och massor av bilder från Busan.
 
Här är några bilder i från Garosu-gil street i Gangnam så länge. Trodde jag skulle hinna tillbaka dit igen då jag var dit första veckan här i Seoul men så blev det inte...Det var en trevlig gata med mysiga cafer och butiker. Vem vet kanske kommer tillbaka i framtiden!?
 
Garosu-gil street, a cute street with a lot of cute shops and cafes.
A very popular cafe at Garosu-gil street.
Me and Ji Chang Wook, ( a world known Korean actor) at Garosu-gil street.
Cool art
 
Tack för mig för denna gång, hoppas vara tillbaka inom kort!

Kommentarer :

#1: Anonym

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka ett exempel på ämne och ersättning.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

skriven

Kommentera inlägget här :