New Years Eve in Manila!

Här kommer lite bilder i från Nyårsafton i Manila. Det var bra ordnat i jätte ny och fin lokal med utsikt över staden, vilket var perfekt då det alltid bjuds på massor av fyverkerier i Manila. Ja det var det verkligen, så mycket att hela himlen var grå av rök innan det var färdigt..Matvey DJ:ade som vanligt och det var öppen bar och tilltugg! En trevlig kväll!
 
Maria, Vera, Stina och jag.
Våran egen DJ
Gott Nytt År! Happy New Year!
 
Hoppas det nya året har börjat bra för er alla! Mitt har börjat bra. Sista showerna i Manila gick bra liksom hemresan hem till Sverige. Dock sitter min förkylning i och vill inte riktigt ge med sig...Men har haft en lugn och skön första vecka i riktigt vinterväder så hoppas den snart är helt borta! Var först en chock och gillar inte alls kylan längre men bestämde mig för att göra det bästa av det hela och man vänjer sig faktiskt. Har ju tur som är ledig i vintern och bara kan njuta av den utan att oroa mig för att ge mig ut till jobb osv. Har blivit många långpromenader, frisk luft (vilket kan behövas efter 6 månader i Asien..) många koppar tee och vilostunder vilket varit skönt och behövligt! Har även hunnit med en natt hos brorsan i Stockholm, en Dsieny show, lite tjejkväll och är nu på väg ner mot Skåne! En fullspäckad månad hemma väntar men med glädje! 
 
Så en kanon start på året för min del, jätte skönt att vara hemma i lite vinter för en gångs skull ( var 7 år sedan sist...) Samt att vara hemma en längre tid och förhoppingsvis hinna träffa alla nära och kära eftersom det var Maj 2014 jag var i Sverige en längre tid senast (åker tillbaka ca 3 Feb så ledig drygt en månad).
 
Hör ni inte av mig på ett tag här har jag fullt upp av att för en gång skull vara närvarande i Sverige och umgås med nära och kära och leva Sverige liv till 100%. Men det vet ni ju hur det är så missar inte så mycket=) Lovar dock att uppdatera med bilder från Filippinerna som jag lovat!
 
Tack för mig och god fortsättning på det nya året!
 
 

Kommentera inlägget här :