Tingeling!

JA i dag har jag fått göra Tingeling en gång till. Det var jätte kul och gick bättre än sist. Dock fortfarande jätte nervös, var jätte mycket publik idag men som sagt det var kul! Kan inte fatta att vi bara har 2 till shower innan allt är över..Både skönt och sorgligt. Det blir till att komma hem till verkligheten igen, men det ska bli kul det med och jag vet att allr kommer att lösa sig för framtiden. Jag får fundera på allt det när jag kommer hem.

Här följer lite bilder från Teneriffa, så underbart här! Har sådan tur som har en vecka till här vilket gör att jag kan se ännu mer=)

Vårat closing night party..

Det scandinaviska gänget, Jag, Karoliina, Johan och Anna

Vatten och mera vatten

Utsikt från vårt hotell och vår balkong

Denna vattenrutch åkte jag..Impad av mig själv, grinnade nästan innan det var klart men jag klarade det!
(Vi var på ett jätte vattenland som var jätte kul!)


Puss och hej på er alla!


Kommentarer :

#1: Maja

Åh så härligt det ser ut sofie :) Nu börjar det bli varmt här med.. har inte haft jacka på hela veckan :D



Puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :