Framme i Mexico!

Ja jag har kommit fram till Mexico välbehållen så alla kan vara lugna! Hemskt ledsen att jag inte hört av mig innan men telefonen funkar inte och jag har inte haft tid till internet. Men i kväll har jag köpt internet då det inte ingår i hotellet ( antog att alla vill höra att jag lever..) Resan gick bra fast den var väldigt lång, på slutet trodde jag att jag skulle dö. Rumpan bara värkte efter att ha suttit så länge och trött var jag som en tok. Sov knappt natten innan. Somnade dock några gånger på planet och det måste ha sett förjävligt ut då mitt huvud alltid hänger och jag dreglar..Men jag kan inte hjälpa det..Var så sjukt trött att jag sov så djupt, jag missade tom med maten så jag var tvungen att gå och säga till senare..Då är man trött!

Man måste fylla i papper för att komma in i Mexico och när vi gjorde det visade det sig att tjejen bredvid mig också var med i Disney (hon tog upp lappen med adressen som jag då såg) snacka om komiskt..Det var bra då fick jag sällskap och lite hjälp. Vi blev sedan hämtade på flygplatsen och körd till hotellet. Där packade jag bara upp, tog en härlig dusch (som var välbehövlig efter allt resande) och somnade sedan som en stock efter nästan 2 dygn utan riktig sömn...

I dag har det varit full fart sedan 8.30 då vi lämnade hotellet för att börja våra reharsals. Vi är 7 st som är här tillfälligt så det var vi som tränade i dag. Var sjukt nervös för hur det skulle gå då jag inte haft skridskorna på mig på över 2 månader och mina fötter är inte de bästa men det gick bättre än väntat så ja hoppas det fortsätter så. Vi han med en hel del i dag och det känns bra. i kväll har vi bara tagit det lugnt, varit och handlat och käkat och nu sitter jag här vid datorn och sängen väntar snart.  I morgon är vi lediga, då får vi se vad vi hittar på.

Som sagt jag lever så ni alla kan vara lugna!  Berättar mer senare om hur det är.
natti natt

Kommentarer :

#1: Mamma

Ja vad glada vi blir att äntligen få höra från dig!Förstod ju att tel. måste krångla men kunde ändå inte låta bli att kolla hela tiden. Missade ju sista chansen att få höra din röst, hann inte svara och sedan när jag kunde stanna var det försent...

Skönt att allt gått bra iaf fast det blev en jobbig resa. Försök att vila och sova ikapp lite om du har chansen, det behöver du och tjänar du på i längden också, så du håller dig frisk och orkar med allt roligt och spännande som väntar dig.

Vad har ni för väder, här är lika varmt fortfarande.

Var rädd om dig, Lycka till och ha det riktigt bra och kul§1

skriven
#2: Mamma

Oj, en liten miss:(

Så länge sedan jag bloggade nu så jag gick för att fråga Pontus hur man gör en smilegubbe och när jag kom tillbaka dammsög jag datorn, väldigt försiktigt men ändå dumt (vi håller ju på att städa lite inför kalas också) då kom en förfrågan om verifiering av kommentar upp, då stängde jag ner bara för att vara säker på att den inte skulle skickas när jag inte var klar..:( men, men...

Avslutet kommer i repris:

Var rädd om dig! Lycka till med allt och ha det riktigt bra och kom ihåg att ha kul:)

Mexico City är ju en av Tatianas favoriter, spännande att höra om det blir en av dina också:)

Massor av kramar från oss här hemma genom mamma.

Ps Blir alltid glad när man läser din blogg:) Ds

skriven
#3: Maja

Åh vad bra att allt gått bra sofie!

Väntar med spänning på fortsättning och bilder :)



puss o kram o en lyckospark ;)

skriven

Kommentera inlägget här :