Nästa Turin..

Ja då är vi nästan klara i Rom. Jag säger det bara igen, Rom vilkens stad! Det har gått bra här, vi har 2 shower kvar. I går tränade jag min Tingeling i kostymen för första gången och det gick bra. Sue var också kvar så hon hjälpte mig finslipa det hela. Det var jätte bra för nu ska hon bara fixa rehersal för mig nästa vecka sedan är jag redo att göra det..Det ska bli så kul! Det kändes riktigt bra och nu längtar jag, nog för att jag kommer att vara sjukt nervös för då är det solo.. Jag har aldrig uppträtt för så många människor själv någon gång. Vilken utmaning! 

Jag gör precis som du säger mamma, njuter av varje stund jag har vare sig det är på hotellet, sightsing eller annat. Snart är det hela slut..Fast det ska allt bli kul att komma hem och träffa alla också, ser fram emot det! Har precis bokat hotell på teneriffa för en veckas semester efter touren, det ska bli så skönt, en bra avslutning. Men innan det blir sol och värme på riktgit ska det bli lite skidåkning i Turin. Jag kan knappt vänta. Vi är ett gäng som ska åka i väg över en dags skidåkning innan vi börjar med show. Förhoppningsvis är det solsken och då ska jag verkligen njuta! Ska bli så spännande, jag har aldrig åkt skidor utomlands.

Tack från Rom, nästa blir Turin.

Kramar på er alla!
Här är en liten bild på mig som Tingeling, jag gillar egentligen inte kostymen för man ser så dum ut men men det är så tingeling ser ut..

Kommentarer :

#1: Mamma

Skidåkning i Turin, mitt i alltihop, kan det bli bättre?!! Snacka om att få uppleva olika saker!

Du kommer att bli såå söt som Tingeling! Det blir en ny utmaning som du kommer att växa med, LYCKA TILL! Kram mamma.

skriven
#2: Sofie

Jäklar vad kul med skidåkning mitt i allt! Jag tycker att du är en jättesöt Tingeling. :)

skriven
#3: Sofie

Tack till er båda! Ni är för goa! Saknar er! Kramar

skriven
#4: Agneta

Vilka läckra kläder och skorna var ju kanonroliga...kläder,det är vad som gäller i show tider här hemma. Det missar du i år Sofie och du också Karin :-) Kram Agneta

skriven
#5: Mamma

Ja Agneta, jag förstår att ni har det riktigt körigt just nu. Sofie sa att ni jubilerar också så det kommer att bli extra stort, det skulle j

skriven
#6: Mamma

Ja Agneta jag förstår att ni har det körigt just nu. Hörde av Sofie att ni jubilerar också. Hälsa alla jag känner så gott och gratulera och så vill jag önska Er lycka till med allt. Helt övertygad om att ni kommer att överträffa er själva igen. Kommer att sakna det (jag hade ju förmånen att bara vara med på det roliga):)

Apropå fira så blir det mycket fira den närmaste tiden, eller hur Agneta?:) Kram Karin.

skriven
#7: Mamma

Det där såg ju inte bra ut. Ber så mycket om ursäkt att jag förstör det fina intrycket här. Blev så snopen när jag såg att det kommit med en snutt tidigare, jag skrev och så bara försvann det, då började jag skriva om då rutan var tom när jag kom tillbaka, hade absolut inte klickat på skicka någon gång... fattar ingenting:) Det är din lilla bärbara Sofie, har precis fått tillbaka den från reklamation men vet ej om det är jag som gör fel, rätt vad det är kommer man till ett annat ställe. Känns lite bökigt men s:et funkar iaf nu.

God Natt till Er alla och än en gång, ursäkta. Mvh Karin.

skriven
#8: Agneta

Inget man tänkte på Karin...och jodå något firande blir det väl. Har blivit tillsagd att se till att mitt pass är ok! Så jag går lite på helspänn kan man säga. Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :