Redo för Pittsburgh, PA!

Japp det är jag verkligen! Denna veckas is är jätte liten, tank ice, och hela byggnaden är hemsk. Ja jag får helt enkelt sitta i duschen och byta om och sminka mig..Det är ett gymnasium vi har show i..Ingen höjdare + att jag inte gör något speciellt denna vecka i showen..Det blir så lång tråkigt då..Men det är nog bäst för mig så mitt ben blir bra. Det känns ok så hoppas det läker fint! Vädret var dock härligt idag, mellan showerna sov jag och Matvey middag ute i solen utan jackor och allt och alla killlar spelade fotboll..Lite provsmak på vår med det är slut på det efter denna vecka..

I morgon har vi 2 shower innan det bär av till Pittsburg som är nästa stad. Det är en lång resa på 7 timmar så det kommer bli sent..Men men så är det..

Avslutar med några bilder från partyt i onsdags:

Lite av dekorationerna från möhippan vi hade i rummet.



Roliga bilder på matvey och kompisar.. De är tokiga men roliga!



Skit kul att dansa med matvey och killarna det vågar släppa loss=)

Kommentarer :

#1: Maja

Åh så kul det ser ut... :-)



Vi var också och dansade loss i Malmö igår. Richards gamla fotbollslag hade fotbollsavslutningsfest m priser för året som gått.. supertrevligt.. sedan stack vi ut och dansade i Malmö...



MYCKET märkligt folk på stället vi gick till.. Etage heter det... Det har varit en del skottlossningar där så de kör som på flygplatser metalldetektorer etc.. knepigt.. men skoj att gå ut ett gäng kompisar och dansa..



puss o kram

skriven
#2: Mamma.

Trevlig Resa, hoppas Ni slipper förseningar denna gång... lång resa ändå.

Synd att jag missade dig på skype i dag... kom in lite försent :(

Kul att Ni hade en riktigt lyckad kväll... tänk att fyra tjejer ska gifta sig i sommar... synd att ni är så långt ifrån varandra... annars hade Du ju kunnat få gå på många bröllop... Tänk så kul :) Hälsa de blivande brudarna och önska dem Lycka Till!

Massor av kramar mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :