Äntligen kan jag blogga igen...

Ledsen kära läsare för otroligt dålig uppdatering. Internet var fruktansvärt dåligt i Guyaquil att jag inte kunde skriva nya inlägg, sedan har jag haft problem att komma in på min egen blogg men nu verkar det äntligen funka=) Bättre sent än aldrig som man säger -Uppdatering kommer nu!
 
Kom natten till torsdag hem till Sverige. En lång resa med tajta byten så var jätte trött när jag kom hem. Jag sprang som en galning mellan flygen något mina resväskor ej kunde göra så kom hem utan dem...Sov länge i går, tog mig en härlig promenad i frisk luft med mamma och vovven för att sedan bara ta det lugnt och sova igen....
 
I dag har jag kört insenety, det är ett 60 dagars tränings program som några av oss på Disney kört tillsammas och kommit halvvägs igenom. Det är tufft men har mått otroligt bra av det så har gett mig tusan på att fullfölja det själv hemms trots att det inte är lika roligt...Träffade sedan Kristian Westin på Bollnäs Nytt (vår lokaltidning) för en mycket trevlig fika och pratstund på lilla K, spännande att se vad han skriver i hop=) Kvällen har ägnats åt uppackning av väskorna som kom i dag, ( trött på att leva ur 2 resväskor så gör att allt för att få slippa det ett tag=)). Nu väntar sängen så jag orkar fira bror som blir 20 år i morgon, grattis i förskott!

Kommentera inlägget här :