Då var vi i gång igen!

Nu har vi haft premiär av vår Australien tour här i Perth efter nästan 8 veckors ledighet. Det var lite små nervöst och ovant men skönt att vara i gång igen. Vi har stor is så var lite jobbigt, ja spelar ingen roll hur mycket annat man tränar, iskondis är något annat. Men förhoppningsvis blir det bara lättare får vi hoppas. 
 
Det har varit lite småstress de senaste 2 dagarna då jag kände mig lite små ovan att vara på isen och till på köpet hade min första TV intervju i morse. Fick reda på det i går så det har legat över mig. Men det gick väl ok. Nu är det bara att träna lite mer på det för fler kommer jag nog att göra framöver...
 
Dags att sova, show 11 i morgon igen sedan reharsals där jag ska bli inblockad i snövit som jag precis fått reda på att jag blivit 3:e understady för. Ja kanske blir roligt men just nu känner jag mest stress över det och inte redo men bara reharsals i morgon så ingen ide att tänka för mycket på det. Typiskt mig att stressa upp mig och tänka för mycket och då slutar jag tro på mig själv och det är helt fel..
 
En sak i taget,
Den viktigaste först,
Långsamt kommer längst,
Tiden är din bästa vän,
 
Kloka ord från Tomas Lövgren som hjälpte oss med mental träning under tävlingstiden som jag påminner mig själv om nu=)
 
Jag och Sofia i Kings park som även var och tittade på showen i kväll.

Kommentarer :

#1: Agneta

Kloka ord är alltid bra att påminna sig om....

skriven

Kommentera inlägget här :