Då var det dags igen...

Nu är jag på Arlanda igen och beger mig snart mot Syd Amerika och närmare bestämt Brasilien till att börja. Sitter och funderar på att ha en övernattnings lägenhet här för var inte längesedan jag satt på exakt samma stol i väntan på avfärd. Då var det också till London men med Scotland som slut destination. Nu väntar en betydligt längre resa än så, 2,5 h, 11.5 h och 2 timmar...Så antar närmare 30 timmar dörr till dörr men tänkter inte på det nu=).
 
 
Allt är ialla fall bara bra med mig. Känner mig redo att åka och längtar allt lite tillbaka till jobbet, åh tur är väl det, återigen är jag så himla tacksam att jag får säga så, inte många som längtar till jobbet som jag tror jag=)
 
Tack för denna gång Sverige, hör av mig när jag är framme i Brasilien!
 
 
 

Kommentera inlägget här :