Vi han även med mer än whiskey och ölprovning i Dublin..

Som tex. att äta gott, shoppa, äta glass, sitta på ett mysigt fik och surfa, nyttja vårat Spa och testa några irländska pubar och lyssna på musik. Ja vi hade det verkligen bra! Tyvärr kom vi aldrig i väg på några längre utflykter i den irländska naturen. Funderade på det och jag ville jätte gärna åka men Matvey var inte sugen, det var inte semester tyckte han att vara borta en hel dag utan han ville ta det lugnare. Han vann denna gång men som sagt klagar inte då vi han med mycket I Dublin i stället. Förhoppningsvis kommer vi tillbaka till Irland i framtiden och får se mer då. Det vill jag gärna!
 
Nedan följer de sista bilderna i från Dublin:
 
 
Brazen Head Pub, Dublins oldest pub since 1198. We ate good irish stew there=)
Här åt vi super god glass gjord av sea salt.
Mysig gata med shopping och restauranger där vi åt JÄTTE goda hamburgare på gormet burger.
The view from O'Connell Street with the spire.
The Spire of Dublin, alternatively titled the Monument of Light is a large, stainless steel, pin-like monument 121.2 metres (398 ft) in height.
Shopping på Henry Street.
..Och Grafton street
Självklart såg även en del street art i Dublin som det finns gott om!
 
Har nu äntligen hunnit med att uppdatera allt i från vår tid i the U.K med D33. Nu är det bara några dagar kvar hemma i Sverige innan det bär av till Brasilien på torsdag och nya äventyr. Det ska verkligen bli spännande. Har inte gjort särskillt mycket denna tid hemma, mer än att bara vara, uppdatera/förbreda, sova och äta ordentligt samt ta hand om min kropp, tex, sjukgymast besök och klippning som jag blev super nöjd med! Passar även på att träna massor på gymet då jag har tid så känner mig stark, laddad med energi och sugen att åka igen. Är så otroligt tacksam att jag har ett sådant fantastiskt jobb som jag har och får vara med om så himla mycket. Tack, tack och åter tack för allt! Familj och vänner ni finns alltid med mig på min resa ska ni veta!!!
 

Kommentera inlägget här :