Busy, busy, busy...

Snart är det äntligen slut på denna tuffa vecka i Osaka. Har showat 8 dagar i rad nu och 21 shower + haft webb träning 3 kvällar efter showen...Kropp och knopp börjar kännas av nu om jag säger så men bara en dag och 2 shower kvar sedan 2 dagars ledigt så vi ser upploppet=).
 
Men trots att det bara är jobb, jobb och mera jobb just nu så älskar jag vad jag gör! Vi bor på jätte fint hotell med gång avstånd till jobbet och hotellet har pool samt onsen som jag älskar så det underlättar när man är trött. Sedan är det fullsatt varje show så massor av människor får vi äran att uppträda för och jag verkligen älskar när man riktigt känner deras uppskattning av vad vi gör samt alla fina blommor och små presernter vi får. Sedan älskar jag varje sekund när jag är på isen med detta charmtroll=) Massor av minnen för livet!!
 
 
Always remember to stay strong and never give up and dreams come true!
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma.

Kramar till Er båda <3 <3

skriven

Kommentera inlägget här :