Lite blandat i från Nagoya...

Blev lite dåligt med bilder i från Nagoya då vi inte gjorde något speciellt där. Vi var till Nagoya castle förra gången som är det mest kända så denna gång blev det som sagt lugnare och bara vara. Tog dock några kort med telefonen och tänkte att jag delar med mig av dem så ni får en känsla av Nagoya och Japan, (bilder säger mer än ord..)
Coco Curry är en kedja i Japan som alla Disney åkare alltid pratar om och är ett måste att besöka. Vi var dit första gången i Nagoya för denna gång. Jag är inget jätte fan av att äte ute i Japan men detta gillar jag. Inte varje dag men någon gång i bland och det är bra då man vet vad man får och inte behöver gissa och bli besviken=)
 
 
Parisehjul, Nagoya TV tower och en fontän intill.
 
Utsikt i från hotellet som jag gillar, det är väldigt fint och trevligt.
 
Vi firade våra 25 shower med korean bbq. Man betalar ett fast pris för 110 minuter där man får äta hur mycket man vill. Man beställer via en Ipad. Det är framförallt grillat då det är själva grejen med korean bbq. Man grillar själv vid bordet. Man kan även beställa allt möjligt tillbehör samt fanns det glass och efterrätter med. Snacka om att vi alla åt. Vi var 7 stycken som var i väg varav 5 stora killar så restaurangen gick nog i förlust på oss. Kött är dyrt i Japan och väldigt små portioner så äter man korean bbq då passar man på! Det blev 339 ordrar totalt för oss..Snacka om att vi rullade hem...Men det behövdes efter 25 shower så perfekt avslut och en bra början på nästa tuffa vecka, en 23 pack som nu har början i Osaka..
 
 
Mer uppdatering om resan till Osaka och Osaka kommer!
 
 
 

Kommentera inlägget här :