En glad overraskning och lite party=)

                                                                        

I kvall blir det party! Louren ska ha sina tjejkompisar hos sig sedan ska vi som Louren sager ga till" every single bar" i Stamford. Det ska bli super skoj! Mamma du kan ju vara lugn nu eftersom man blir som sina foraldrar som Bea sa...Du var ju sa lugn och fin som ung sa du vet vad som vantar. Bea du kan borja rakna ner tills jag kommer! 

Sa skont att det ar helg och den kan ju inte borja battre, fick precis reda pa att Siri lyckats fixa biljett till mig ocksa till lejon kungen nasta vecka. Tack sa mycket, langtar sjukt nu!  Kanner mig sa laddad for allt. Har ju varit pa min dans yoga i morse och samlat energi. Det ar en riktig harlig start pa dagen.

I gar var jag ut och at middag med Triana. ( Tjejej jag traffade pa baletten). Hon var super trevlig. Vi sjukt mycket att prata om! Vi ar sa otroligt lika. Konstakningsfolk liksom balletfolk ar ju lite speciella i bland, atminstone sa har vi levt ratt lika liv. Traning, traning och ater traning... Vi ska definitivt ses mer!

Nu ska jag ta mig en liten joggingtur innan jag ska in i duschen. Hoppas jag klarar mig fran regn...Vadret ar sa konstigt har, sjukt varmt och sma regn...

Trevllig helg pa er alla!

Kommentarer :

#1: Sirran

Hej Sofie!

Vad kul det låter med barrunda!

Här är det storm idag! usch! Hoppas vädret blir bättre i morgon.

Du, det var biljetter till Bodies Exhibition jag fixade, vilket är en världskänd utställning om kroppen. Så tyvärr blandade du ihop det lite. Hoppas du blir glad ändå! Puss puss! Ses imorgon!

skriven
#2: Sirran

skriven
#3: Bea

Jag räknar ner! :D Kram

skriven

Kommentera inlägget här :