Hundvakt..

 

JA detta ar ju nastan rena hunddagiset...Har varit hundvakt at dessa sota sma saker idag. Lindas vannina var borta hela dagen och de har en liten hundvalp de inte ville lamna (tredje bilden) sa jag var dar och tog hand om dem. Det gick jatte bra! Men jag ska da aldrig ha sa manga hundar for gud vilket jobb...

I kvall har jag varit pa resturangen och jobbat, gar battre och battre, kanner mig mycket sakrare nu. Har aven hunnit med en balett lektion. Sa nog har jag att gora allt...

I morgon ska jag traffa Triana pa formiddagen, tror vi ska ta en harlig promenad pa beachen da de lovat fint vader, sedan ar det ballett och pa kvallen ska jag passa grannbarnen en timme. Nu vantar antligen prinsessangen=) ar ritktigt trott nu.

God natt pa er alla!

Kommentarer :

#1: Carin

Du har blivit värsta hundcoachen verkar det som! :) Kul att restaurangjobbet går bättre o bättre! Fina bilder från er dag med familjen! Har du fått smaka av lösgodiset som jag skickade till Siri??

skriven
#2: Sofie

Ja, kasnke ska oppna hunddagis i framtiden?! Nej har inte fatt smaka, det ar nog slut vid det har laget=)Tack anda!

skriven
#3: Mamma

Oj, vilken söt liten Tyzon i vitt! Ja nog verkar du ha fullt upp. Kul att restaurangjobbet känns bra, ytterligare en erfarenhet. Ska vi höras i kväll? Hear you! (Nu skulle vi haft kamera också, pappa försöker välja nya glasögon) Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :