Mitt i veckan

Ja da var det onsdag och mitt i veckan. Sedan ar det sondag och ytterliggare en vecka har passerat. Tiden gar sa fort..
Kom precis hem fran Stamford. Har varit dar med Linda, Caroline och Louren. De kollade pa ett hus dar ( de letar att kopa nagot eget). Sedan var vi pa resturang och at. Det var jatte gott, at Tilapia en jatte god fisk.

Vadret har ar konstigt, var sjukt varmt i dag, nastan 20 grader. Blev alldeles varm nar jag cyklade till min dans. Men i kvall bara regnar det, dock fortfarande ratt varmt. Ska ga ner nu och satta mig framfor TV:n en svang och bara slappa. Kanns som jag inte gjort det pa lange nu da det varit nagot varje kvall.

Jobbade min forsta dag pa riktigt i gar pa resturangen. Det gick riktigt bra. VAr valdigt lugnt dar ( beror nog pa att det var val och alla ar sa intreserad av det) sa det var en perfekt forsta dag. Jag ska jobba mandag och tisdag nasta vecka sedan far vi se vad de sager. Tror det blir jatte lagomt, vill ju inte jobba for mycket men nagon kvall i bland ar bara kul. Sa bra traning for mig med spraket.

Langtar till Sondag nu, da ska hela familjen in till New York hela dagen och umgas, shoppa och ata middag bla. Sedan hander det sakert mer roligt.

Hoppas ni alla har det bra i Sverige.

Puss och kram pa er 

Kommentarer :

#1: Maja

Härligt soffan! Är imponerad av att du fått jobb på restaurang :) Oj ska familjen flytta?

Här händer inte mycket. Jag pluggar på, vickar på min gamla praktikskola samt är hos Ebba... roligt men energikrävande :) Ska på halloween fest imorgon med min klass.. ska vara utklädd till micro =D

Richard låg förresten på hjärtintensiven förra helgen. Han hade väldiga smärtor i bröstet. Så vi stack till akuten i fredags natt. Var väldigt oroliga och stressade ett tag för vad det kunde vara. Han fick hjärtsäcksinflammation med en påverkan på hjärtmuskulaturen. Men tur i oturen att han kände av det.. många känner tydligen aldrig av det förrän det är försent (det som media skrev om i tidningen där många fotbollsspelare och orienterare dog). Han hade känt sig lite hänging.. inte mer än så.. och tränade ändå.. så infektionen gick upp till hjärtat... Farligt det där...

Nu är han iallafall hemma och sjukskriven tills på måndag, men han får inte träna på två månader. Hur går det med isen?

Var rädd om dig soffipropp...

Puss o kram

skriven
#2: Sofie

Det ar dottrarna som tittar pa hus, de delar pa en lagenhet nu men vill investera i nagot. Linda och jag var bara med och tittade. Usch vad det later hemskt med Rikard, hoppas verkligen han bli battre! Halsa sa gott! I dag var jag pa min latin igen sa da fick jag ju se dig=) Paminner sa sjukt mycket om dig! Ta hand om dig och slit inte sonder dig...Puss

skriven
#3: Sirran

vad duktig du ar Soffan! Ja Maja halsa och Krama richard!!! Sofie, jag och Will fick tag pa biljetter till lejonkungen, men det e svart att fa tag pa ett id till dig en fre kvall, sa tyvarr..plus att det e olagligt att ge ut id till ickestudenter, sa jag vagar inte..ses pa sondag!

Puss!!

skriven
#4: Mamma

Vad tuff du är som vågar testa restaurangjobb och verkligen bra träning på språket som du säger. Söndag låter helmysig! (allt lite avis) Här behåller vi faktiskt lite vinter iaf, snön ligger kvar så det är ljust och fint och så har vi haft lite sol varje dag så vi får inte klaga. Ha det så bra i helgen, kram mamma. "Vi hörs"

skriven
#5: Sirran

Du, jag kopte en biljett till dig genom skolan for Bodies Exibition..kostade bara 5 dollar, annars 45 dollar..maste fixa ett lagg till det..det ar 15 nov, nasta lordag! pusssss!

skriven

Kommentera inlägget här :