GLAD PÅSK!


Ja Glad påsk på er alla! Jag har nästan helt glömt bort att det är påsk. När man är på tour lever man utan kalender..Men jag hoppas att alla ni hemma i Sverige har en bra påsk med lite påskmat och påskägg kanske? Har alla varit snälla så påskharen kom i dag? I Andorra verkar det inte finnas påskharar för det kom ingen till mig=(. Men är det något jag lärt mig på tour är det att allt inte kan vara som vanligt jämt. Jag får vara med om mycket annat istället.

Det blev ingen hajking i dag då det regnade, vi kankse gör ett nytt försök i morgon. Jag shoppade lite istället, bla en Ipod=) Det blev en Ipod nano 8 GB. Jag tror den kommer bli jätte bra! Så skönt att kunna lyssna på musik igen. Laddad för bussresan som väntar på måndag..Nu är det bara en dag kvar i Andorra. Kan verkligen inte fatta hur fort det går..Vi ska kanske avsluta denna vecka med att gå på ett jätte härligt SPA som finns här i morgon efter showen. Det hade varit skönt. Känner mig lite lugnare och gladare nu (Är det bara inbillning eller varför blir man glad av shopping??) sedan har jag fått lite stöd av famlij och vänner och det är jag så tacksam för! Jag tror allt kommer lösa sig för mig för det brukar det så jag ska försöka att inte stressa upp mig..Tack igen för era förslag! Jag ska fundera på det du sa mamma..

Glad Påsk på er alla!
Tänker på er!

Kommentarer :

#1: Maja

Usa var fantastiskt.. vi hade bra väder och hotell brevid madison square.. så vi bodde mitt i smeten.. Vi shoppade både i New York o i en outlet-by i New Jersey. Vi åkte helikopter över Manhattan, tog sigtseeingbuss både uptown o downtown.. vi promenerade runt hela central park o harlem.. vi så musikal "rock of ages"... kanon.. Vi tog en endagarstur till Washington... o såg vita huset, space center, u.s capitol... sedan var vi på metropolitan i NY och såg van gogh, monet, renoir, degas...



Så vi är nöjda nu :D Nu blir det filippinerna nästa år hahah :)





Bra att du köpte 8gb :)

puss o kram

skriven
#2: Maja

Vi åkte färja till statue of liberty också glömde jag skriva... o åt på hard rock cafe, tgi fridays, o en mars restaurang med marsianer... var i china town, soho, rockefeller center, ground zero och wall street... :)

skriven
#3: Sofie

Å herregud Maja låter som ni varit där hur länge som helst så mycket ni hunnit med..Övertygad på att ni haft det super bra!Låter inte helt fel med filippinerna nästa år=) Men först ska vi ha en underbar svensk sommar! Kram på dig!

skriven
#4: Sofie

Hej Sofie!

Klart man blir glad av shopping! :D

Synd att det har regnat sa mycket pa er men ni verkar ju ha gjort en hel del andra roliga saker.

Saknar dig

skriven

Kommentera inlägget här :