Bollnäs

Ja då har jag kommit hem till Bollnäs. Resan gick bra, gud så skönt det är att flyga, känns som det går så mycket snabbare och jag blir inte alls lika trött som med tåg. Jag har haft en skön kväll hemma. Brosan åkte till bruden så han såg jag bara ryggen av (som tur är lovade han att vara hemma i morgon kväll så jag åtminstone får se honom lite innan jag åker..) Först åt jag god middag med föräldrarna, fixade med foton som disney måste ha, packade upp tvätt åt mamma (tack för att du är så gullig och hjälper mig) och fixade lite inför resan för att sedan tillbringa kvällen med kusin. Det var mycket trevligt att de kom förbi och sa hejdå.

Nu väntar sängen och en skön natts sömn. Känns som jag inte sovit på länge då jag haft fullt upp hela tiden därför ska jag unna mig sovmorgon i morgon innan det bli packning för fullt..usch längtar inte alls till det..
  
Profilbilder Disney måste ha som inte blev bra, gud vad svårt det är att ta bra bilder på beställning efter vissa krav..

Kommentarer :

#1: Bea Kusin

det var jätteroligt att vi hann ses innan du reste! hoppas resan gick fint och njut nu av allt du kommer få uppleva! hoppas på att jag kan/får följa med och hälsa på dig, vore grymt!:) sköt om dig och vi följer dig här på bloggen! puss å kram

skriven

Kommentera inlägget här :