Redo för USA..??

Ja då var jag väl nästan helt klar för att kunna åka..Eller packningen är väl intte helt klar vilket den borde vara vid det här laget, att man aldrig lär sig..usch vad jag inte gillar att packa, särskillt när man ska vara borta så här länge. jag har insett att det helt enkelt inte går att få med allt så det betyder att kära famlijen måste komma och hälsa på. Jag ska göra allt för att de kommer! Jag kan inte fatta att jag ska vara borta 7 månader..Nu hoppas jag att det kommer gå fort för jag kommer sakna alla kära vänner och familj! Jag har iaf haft en bra sista dag hemma. God mat med famlij, varit hos moster och fikat med bror och nu sitter jag på kära altanen med barndomspolarna och snackar skit..Så mysigt att jag inte vill gå..Men måste väl packa vidare nu..

Tack alla här i Sverige för allt ni gör för mig och att ni finns här.  kommer sakna er!
nästa inlägg kommer från USA och närmare bestäm orlando i florida.

God natt!I

Kommentera inlägget här :