A christmas carol!

Nu är jag precis hemkommen från A christmas carol som vi varit och sett på Guthrie theater i Minneapolis. Det var trevligt, det är inte var dag man går på teater..Disney hade fått 2o biljetter som lottades ut och jag var för en gångs skull en av de lyckliga att vinna=)
 Teatern

Innan i dag har jag varit på mall of america som är USA:s största mall så det var stort! Det finns bla ett tivoli mitt i och det har 4 våningar. Jag är impad att jag hittade så bra helt själv..Jag han med att få håret klippt så nu är jag fin för jul och nyår, det var på tiden. Jag klippte det kort igen, är väldigt kort bak och längre fram. Tyckte först det vart för kort men alla tyckte jag var jätte fin så förhoppningsvis vänjer jag mig och det blir bra. Skönt att ha det klippt iaf!
 Tivoli på mallet
Julgranar finns överallt, här på mallet!
 Jag i mitt nyklippta hår

Som sagt här kommer det julkänslor för fullt för snövädret fortsätter och det är jätte kallt ute!
Myser med en kopp blåbärs tee i sängen nu innan jag ska sova.

Tänker på er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma

Julfin och julkänslor låter perfekt :)

Ja jag är impad som du förstår.. att du hittar så bra.., inte alla förunnat med den gåvan..

Ja teater går man inte på varje dag precis, så kul för dig :)

Kramar mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :