John Deere traktorer..

Ja i dag har vi varit på museum av massor av traktorer och maskiner..Gissa vem jag tänkte direkt på då, jo kusin Mattis! Ja som sagt det är ju inte mitt starkaste intresse så jag kan inte särksillt mycket men jag lärde mig att företaget Deere and company är ett världskänt traktorvarumärke som grundades 1868 här i Moline. Jag såg grymma maskiner, med hjul större än mig..Detta muset ligger precis vid ishallen så när vi hade paus efter reharsals innan showen gick vi dit för att göra någonting annat. Reharsals gick bra, Aurora och Philip går bättre och jag är så glad att jag ser resultat avv jobbet jag lägger ned. Så en dag ska vi förhoppningsvis få göra det..=) Snövit går också åt rätt håll så jag jobbar på!

I morgon är det 3 shower, gruvar mig lite för det är rätt kallt i ishallen då det är svinkallt ute. Inte många grader kallt men isvind..Usch..

Lite bilder som du Mattis kanske kan tala om vad det är för slags maskiner?!

Hjul stora som mig..

Caroline är dock lång som bara den och självklart längre än hjulen..
För övrigt spelar hon alla evils dvs de onda personerna och det gör hon hur bra som helst! Passar henne bra med hennes längd.

  

Kommentarer :

#1: mattis

hihi var dom små det såg inte ut som det:) Ja John-deere är ett väldigt känt märke bland alla bönder men mitt favorit märke kommer från Finland och heter:Valtra Traktorn på bilden var väl en med band eller??:) ha det bra/Mattis och resten av familjen på Nyhed hej då=b

skriven
#2: sofie roberg

tyvärr kan jag inte svara på den frågan mattis, kommer inte i håg för om jag ska vara ärlig så la jag inte så stor märke till hur olika de var, för mig var det bara enormt stora! hälsa hela familjen från mig! kram

skriven

Kommentera inlägget här :