Julafton!

Ja då var det julaftonsmorgon för mig vilket känns väldigt annorlunda..Har aldrg vaknat upp på julafton och haft en utgång dagen innan så denna jul är redan minnesvärld...Klart jag hade hellre vaknat upp på rensbacken med familjen nu och haft de vanliga traditionerna som följer med dagen som kalle anka, julmat och öppnat presenter..Men då detta redan är en annorlunda jul var det helt ok att gå  ut i går.. Jag måste säga att jag hade så kul, var över 4 månader sedan jag var ut och dansade då jag inte gjort det en ända gång i USA så det var på tiden. Det blev många drinkar men jag mår tipp topp i dag och vaknade som en liten flicka med förväntningar på julafton. Jag visste ju att mina julklappar låg nedanför sängen och väntade på mig..(Fick vara min egna lilla jultomte och lägga dit dem innan jag sommnade, tur att jag var lite tipsig när jag la mig så jag kan säga att jag knappt kommer i håg hur de kom dit för jag såg ingen tomte när jag la mig..man får hitta på det bästa av situationen..) Tack så hemskt mycket familjen för allt fint, blev jätte glad och överraskad för allt smått och gott och uppskattade allt jätte mycket! Allt var perfekt och så fint du skriver mamma, love you so much!

Nu har jag druckit en kopp kaffe och ätit vedeldat knäckebröd med rökt skinka på till frukost. Försöker komma så nära Sverige jag kan och detta var det bästa jag lyckades med..Ni alla hemma i sverige får äta av allt gått för mig med men det är jag övertygad över att ni kan för är det något man gör i jul så är det äter.. jag ska nu göra mig klar för gemensam lunch som vi har klockan ett, sedan ska vi ett gäng träffas efter det och små mysa lite så firar gör vi allt så gott vi kan..

Saknar er alla så otroligt mycket och ni finns i mina tankar hela tiden.

God jul från mig och Toronto!

Önskar det var så här myclet snö i toronto men här är ingen alls..tittar på bilder och påminner mig om alla minnen från sverige, tänk vad bilder är bra! Detta är från julen förra året med min lilla vove tyzon!

Kommentarer :

#1: Mamma.

God Fortsättning på julen får vi väl säga nu :)

Roligt att du gillade våra små julklappar :) Inte lätt att få till det när du är så långt borta men du är duktig på att få till det, lilla tomteflickan vår :)

Synd att ni inte har snö i Toronto, här ser det ut precis som på kortet bara att det är ännu mera snö, så julfint :)

Hoppas vi kan höras :)

God Fortsättning på julen och ha det så bra Gumman :)

Julkramar hemifrån genom mamma.

skriven
#2: God Jul

God Jul lilla sofie!



Kram Maja o richard

skriven

Kommentera inlägget här :