Då var vi klara i Danmark och på väg till nästa stopp..

Ja tänk jag har överlevt hela 12 shower denna vecka och min fösta 9-pack, dvs 9 shower på 3 dagar...Vi har som tur är inte det så ofta, förhoppningsvis inte mer denna tour. Det har gått bra iaf. Inte tappat håret idag och satt mus dräkten bakochfram så jag fått en penis..Kommer aldrig att glömma dessa 2 händelser! Bjöd alla på goda skratt är en sak som är säker..

I morgon åker vi till Belgien och Antwerp för en vecka där. Vi är lediga fram till Onsdag då vi har första showen. Jag ska då hänga på Wendy och 2 till tjejer till Amsterdam, det ligger bara 2 h med tåg från Antwerp. Vi ska spendera en natt där och se så mycket vi kan där. Ska bli jätte kul och intressant. Har sådan tur som bara kan hänga på och får se så mycket utan att planera då Wendy sköter det. Därför kan jag inte säga nej till att följa trots att man är rätt trött. Ska därför sova nu så jag orkar med. Kommer verkligen bli intensiva veckor framåt då vi kommer till så många härliga ställen med mycket att se. Efter Antwerp väntar Brassils (huvudstaden i Belgien) då ligger Paris bara 1 h ifrån så då åker vi nog dit. Sedan kommer Italien med Rom, Turin och Milano, Spanien med Valencia och Teneriffa och Andora. Som sagt mycket kul väntar så jag hoppas jag får stanna hela touren..Vi får hålla tummarna. Fram tills jag vet ska jag inte tänka på det och bara njuta!

Nu börjar de riktiga reseväntyret..
Kramar till er alla och en extra stor till födelsedagsbarnet Siri! Han ju inte prata mer med dig i dag men hoppas det blir mer snart!

Kommentarer :

#1: Mamma

Du gör rätt i att bara njuta. Vi håller tummarna för en fortsättning! Lycka till! Ha det så bra i Amsterdam, Antwerpen, Paris och Bryssel, låter riktigt spännande alltihopa.

Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :