Sista dagen i Oslo..

Ja i dag är det sista dagen i Oslo innan vi beger oss av till Sverige och Malmö. Vi har 3 föreställningar innan vi är klara så det är fullt upp. Jag är dock bara med i ett nummer i dag med, vilket är lika bra, men jag mår faktiskt lite bättre i dag, så förhoppningsvis är det på väg åt rätt håll nu, äntligen säger jag bara...

När vi kommer till Malmö har vi 3 lediga dagar så jag tänker åka upp till Helsingborg en sväng då. Det kan vara skönt att komma i väg en sväng så jag sedan kan komma tillbaka frisk och kry. Då jäklar ska det tränas!! vill bara åka mera nu...

Men som man säger,  den som vänar på något gott väntar aldrig för länge...

Tack och hej från Oslo denna gång=)

P.S Glömde säga att i går var det demostrationer här igen..Lite obehagligt faktiskt men som tur är kryllade det av folk överallt. Sjukt mycket folk som är här och tittar på  Disney. Hotellet är fullt och små barn överallt...Tur man går in backstage..=)

Kommentarer :

#1: maja

Hej sofie! Är du med i alla shower i malmö? Tänkte försöka komma o kolla :) Krya på dig! kramar

skriven
#2: Mamma

Hoppas sista dagen gick bra. Skönt att du är lite ledig nu så du kan få tid att kurera dig. Oroliga mamma är nervös nu... de sa snö och halt väglag, tänker på dig och håller tummarna allt jag kan för att er resa ska gå bra. Hoppas du kan sova på bussen, lova att du hör av dig när du kommer fram.

Du får hälsa alla så gott i Helsingborg.

Kram och Sov Gott från mamma.

skriven
#3: Sofie

Mamma du kan vara lugn nu, är i Sverige och hbg nu. Jag vet inte säkert vilka jag är med i Maja men i de sista föreställningarna typ lördag eller söndag ska jag nog vara med, Dock inte säker på i hur många nummer. Har du fullt upp nu annars kanske vi kan ses en sväng i hbg oxå? Vi har nämligen 3 lediga dagar nu så jag har åkt upp till hbg, kom precis. Vi får höras å bestämma något! kram

skriven
#4: Maja

Jepp :)

skriven

Kommentera inlägget här :