Sista från Sverige denna gång..

Ja här kommer ett sista inlägg från Malmö och Sverige..Är söndag kväll och klockan är 1.00 och jag borde sova med tanke på att bussen åker mot stockholm 6.30 och sedan mot Finland..men en snabb rapport kommer först här..

Föreställningarna här har gott bra. Har varit med i drill nummret (soldater i askungen) som är mitt fasta nummer  men även i balen som jag gjort lite innan och i dag också finalnummret. Det var nervöst då jag bara tränat själv på isen och inte med alla. Men det gick ok. Hade inte stenkoll på vad jag gjorde men jag sattsade på att flina i stället=) så mycket att jag glömde sjunga med när jag skulle..vinkade även rätt bra vilket  Maja och gänget kan intyga?! Kul att ni var där. Förresten fick ni några bra bilder? Såg ni knäppte lite. Såg inte Soffan, Malin och Maria som ockå var  där men det var kanske tur för gud vad man blir nervösare när man vet att det är folk som man känner som tittar. Som sagt jag är inte med i så mycket nu men det blir mer. Har tränat in 2 till nummer denna vecka som jag förhoppningsvis är med på i Finland. Kul att det är så många som jag känner som varit och tittat på showen och vet nu vad det är jag sysslar med. Hoppas ni gillade showen!

I morgon eller snart lättare sagt bär det av mot Finland och Helsingfors. Vi ska åka Silja line över, det blir kul!

ha det så bra så får ni höra från Finland nästa gång..

Kommentarer :

#1: Maja

Sofie du var kanonduktig tyckte hela gänget!!! Vi märkte inte av några missar alls. Du såg lika proffsig ut som de andra. Jag och sofie tyckte om disney temat och även killarna höll sig vakna de nummer du inte var med ;) Sebbe hade med sin "rolls royce" kamera och knäppte en massa bilder på dig. Det var svårt ibland att hänga med vem som var dig för honom men i final numret tror jag han fick några riktigs hot shots :) Han skulle redigera dessa och bränna en skiva som vi skickar till dig. Jag filmade även lite med min mobil. Ingen höjdar kvalité men kanske kul att se sen för dig i alla fall. Tack så mycket för att du fixade biljetter åt oss och synd att vi inte han ses efter, men vilken jäkla tur att du gick upp och satte dig precis bredvid oss :) Var väldigt kul att se dig och jag uppdaterade de andra på alla dina kommande äventyr och auditions :) Sköt om dig och njut nu av alla dina resor... Vi saknar dig! Puss o kram

skriven
#2: Maja

Glömde skriva att du vinkade perfekt och vi vinkade till dig om du såg det :) Det var jätteskoj att se dig i showen ska jag också tillägga och att det var på den nya Malmö arena var ju en kick för killarna haha :) Tack sofie!! :)

skriven
#3: Magnus Kallin

Det va kul att se dig igen och att få se dig åka som en prinsessa :P



Hoppas allt kommer att gå bra i Finland..



Kram

skriven
#4: sofie

Hej!

kul att ni gillade showen! som sagt var ju ej med så mycket men ni vet vad som väntar iaf för mig. ja jätte kul att se bilder och video om ni har. har faktiskt inte tagit något själv än. jag ska hem till bollnäs nästa vecka så om du har lust och det är klart så skulle du kunna skicka det hem till mig där så kan jag se på en gång, är allt nyfiken=). behöver nämligen lite bilder för tidningen hemma i bollnäs har hört av sig och vill göra repotage så har ni tagit proffsilder så är det toppen! vad är din mailadress maja? ja visst var det kul att se nya arenan, förstår er killar som kanske inte är så prinsessiga av er alltid men kul att se er alla! vinkade allt lite extra till er för jag såg er! snacka om sammanträffande att jag satt vid er.. tur så vi han ses lite iaf! men vi ses snart igen, försöker uppdatera här på bloggen vad som händer. ska njuta så mycket jag kan, lovar! saknar er alla med men ses å hörs snart! Kramar

skriven
#5: Richard

Tjohoo... Du var kung på isen.. Inte såg man att du tränat så lite... Nästan som det var jag när man var runt 15 och ingen ville ha en i sitt lag för jag bara stod och höll mig uppe med min klubba..:-)... Kanon kul att se dig igen.. Hälsa Soumi..Nu skall vi ut och gå med hunden en sista stund.. Over and out from Richard,Maja, Smulan och Skrållan

skriven
#6: Richard

Tjohoo... Du var kung på isen.. Inte såg man att du tränat så lite... Nästan som det var jag när man var runt 15 och ingen ville ha en i sitt lag för jag bara stod och höll mig uppe med min klubba..:-)... Kanon kul att se dig igen.. Hälsa Soumi..Nu skall vi ut och gå med hunden en sista stund.. Over and out from Richard,Maja, Smulan och Skrållan

skriven
#7: sofie

tack för att du tyckte jag var duktig richard, men bättre ska det bli! även du kan bli bättre, med en skridskolektion från sofie ska du kunna åka utan klubba så du kan bli vald först=) hoppas ni hade en trelig promenad och överlevt passningen, bra prova på för framtiden kanske??=)

ha det så bra! kramar

skriven
#8: Richard

Ser framemot lektionerna... Alla andra sporter blev man vald först.. Men f-n inte i Ishockey..

hahahah



Ha det gott...

Kram Richard

skriven

Kommentera inlägget här :