Tillbaka i show..

Ja i dag är jag tillbaka i show igen, eller jag var faktiskt med även i går. Jag har ingen feber nu men är fortfarande jätte förkyld, detta är nog värsta förkylningen jag varit med om på väldigt länge.  Sjukt teppt i näsan, hostar och nu har jag sår i näsa och hals efter allt snytande och av nässprayet.  Gör så ont.. Nu är det överleva som gäller. Tur i oturen att jag bara varit med i ett nummer så det inte är så krävande för mig. Nu i andra showen blir det 2 nummer. Soldat och danare i törnrosas bal.  Det är himla kul i alla fall så jag hoppas det går över snart så jag kan köra för fullt!

Vet att många väntar förväntansfullt på lite bilder och jag lovar att det kommer framöver...Har inte funnits tid och ork för det. Blir roligare sedan när jag  är med i fler nummer och har mer att knäppa på.

Hoppas ni alla håller er frisk occh kry!

kram på  er!

Kommentarer :

#1: Mamma

Var rädd om dig Gumman! Jag vet att du vill så mycket men kom ihåg att lyssna på kroppen. Kul för dig att vara tillbaka men gå inte för fort fram bara.

Helt rätt bilder ser vi fram mot, det är så kul att kunna följa dig på bloggen.

Krya på dig och lycka till i fortsättningen.

Kram mamma, pappa, Pontus och lille Tyzon.

skriven

Kommentera inlägget här :