Jag mår bättre=)

Ja jag tror faktiskt att tabletterna jag fick i går hjälper för i dag har min mage mått mycket bättre. Den har inte krampat lika och jag har inte behövt springa på toa..Vi var på hard rock café i går efter showen och då åt jag en jätte god hammalagad hamburgare och den har jag fått behålla..Ja det är inte riktigt likt mig att äta pizza en dag och hamburgare den andra men det var så gott och det var så bra kvalitet därför känns det inte så dåligt. Jag försöker verkligen gå på känslan och äta det jag känner för och det har gått ganska bra. Nu när jag inte kunnat äta så bra så gäller det att äta det jag känner för så jag får i mig något.. Som även ut ordentligt i dag vilket jag antagligen behövde, vaknade 11.30 vilket inte är jag..Men som sagt det går åt rätt håll=)
.
Ville bara skriva snabbt och säga att jag mår bättre. Vet ju att ni alla hemma bryr er så mycket om mig och det är jag glad för. Måndagen var som sagt klockren och pyramiderna super häftiga! Kommer ett inlägg om det när jag får mer tid..Som sagt ha lite tålamod med mig i bland..

Kommentarer :

#1: Maja

Skönt att det går åt rätt håll.. :)



puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :