Smyg premiär..

Ja då har jag haft en liten smyg premiär..Vi har PR, dvs tidningar, media och särskillt speciellt inbjudna gäster får ett provsmak av showen. Jag är med i Under the sea där jag är sjöhäst som vi visade upp.Kläderna är as coola (lovar att visa sen) men han inte ta någon bild då det blev panik ut på isen, allt blev tidigare och de bara kom och ropar att om 5 min börjar det..Snacka om panik! Men jag höll mig ganska lugn och klarade det bra. Det är ett jätte kul nummer till bra musik. Så nu har jag provat på lite vilket känns bra. Nu är det bara att fortsätta jobba som gäller...

Kommentarer :

#1: Mamma

Låter spännande! Hoppas du hinner ta lite bilder, alltid roligt att få se bilder:) Kul att showen verkar bättre än du trodde, blir säkert riktigt bra alltihop. Lycka till med allt, kram mamma.

skriven
#2: Bea

Härligt att du kommit igång, att du gillar det och att du trivs:) Precis som morsan din ser jag fram emot bilder:)

Ta hand om dig nu och fortsätt vara så positiv som du är, det kommer du långt på=)

Vi saknar dig! Kramar kusin

skriven
#3: Sirran

Yo Sofie! Kul att du trivs i dina roller! jag följer dig så fortsätt att skriva! har precis varit ute med en motorbåt med majas kompisar och solat och badat och åkt ett sånt där stort däck. Super kul! Jag skrattade riktigt mkt!

När du kommer hem sak vi göra det =)



PUSS LOVE U

skriven

Kommentera inlägget här :