Zoo...

Ja som jag nämde i senaste inlägget var vi på zoo i veckan. Det är det största zooet i hela latin amerika.
Här följer lite bilder som jag lovade:
Så nära man kommer en Panda antar jag..
Smile för kameran=)

Vi är lika långa va!?

I dag har inte varit någon toppendag..Vädret har varit halvdant hela dagen utan sol (vilket i och för sig är bra för jag behövde en slapp dag) och nu regnar det för fullt..Jag var helt död i går kväll när jag kom hem men sov ändå inte bra när jag väl somnade. Vakande flera gånger och min mage mår inte så bra. Är inte sjuk eller så och inte jätte dålig i magen bara att  jag måste gå på toa ofta..Har inte ätit något konstigt så vet inte vad det kan vara..trött helt enkelt kanske..Så jag har verkligen inte gjort någonting alls i dag utan bara tagit det lugnt på rummet..Vi har 2 shower i kväll och det går väl bra. Blir sängen i kväll och hoppas på en en bättre dag i morgon=) Alla dagar kan ju inte vara toppen..

Hoppas det är bra med er alla hemma iaf!

Kommentarer :

#1: Mamma

Låter ju inte så bra med magen:( Kom ihåg att få i dig tillräckligt med vätska och näring om det bara går rakt igenom.

Tänker på dig, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :