Bröllop!

Ja i går var jag ju på bröllop! (Andra i livet, hoppas det blir fler för gud så fint och trevligt det är )Efter en lång resa halv sju på morgonen från hbg till Borlänge var det dags för bröllop. Det var inte den roligaste resan kan jag säga..Måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet av min klädsel för det blev en raggarombytning på tåget för min del och bara på med lite mer smink..Inget jag gör om. Men jag han fram i tid till bröllopet och det var jätte fint. Det var även dop och lilla Vanja som döpte sig var så söt. Gud så stor hon hade blivit. För er som ej vet kan jag säga att det var min kusin Pär som gifte sig med Rebecka samtidigt som deras minsta döptes. Allt gick bra och jätte kul att träffa hela släkten!

Efter bröllopet blev det hem till Bollnäs. Då när man ändå var i gång var det ju lika bra att hänga med på en utgång så det blev tranan. Det var faktiskt riktigt skoj. Men nu är jag sliten! En liten löprunda nu sedan får det bli sängen i tid. I morgon får jag ta tag i allt jag måste, kommande vecka ska bara ägnas åt att förbereda allt jag behöver inför Mexico. Kan ni fatta att jag åker om 6 dagar?! Det gör inte jag..

Här följer lite bilder från brölloppet:
Delar av släkten
Hela familjen
Jag
Jag och brorsan
Jag och bror (som folk tror är min pojkvän ganska ofta..Han är faktiskt 5 år yngre!)
Brudparet



Kommentarer :

#1: maja

åh så snygg du är i din nya frisyr och vilken outfit du hade på bröllopet :).. kalaspinglan sofie ;)



puss o kram

skriven
#2: Anonym

Tack så hemskt mycket! Trivs jätte bra i det korta håret=) Blev super bråttom med allt när jag skulle i väg så jag missade ju att lämna tillbaka er cykel.. Jag ringer dig om hur vi löser det.Behöver ni den nu eller går det bra att få den i Augusti när jag kommer igen? Puss kram

skriven
#3: Maja

Det är alldeles lugnt med cykeln... du är den enda som använder den så augusti blir fint :)

skriven
#4: Sofie

Ok vad bra. Den står i säkert förvar i vårt förråd i hbg fram tills jag kommer igen. Lovar det bara kommer säga pang så är jag hos er igen..Vi kan höras på telefon en sväng innan jag beger mig. Puss kram

skriven

Kommentera inlägget här :