Snart midsommar..

Ja kan ni fatta köra vänner/famlij att snart är det midsommar..Jag kan inte fatta det. Tiden har bara sprungit i väg. Som jag skrev innan vill jag bara frysa tiden för tillfället och stanna precis där jag är för tillfället. T.o.m att jag inte vill åka till Mexico för så bra  har jag det just nu. Men kontraktet är skrivet och inget går att ändra. Det finns ju trots allt en verklighet också..Det blir säkert jätte bra bara jag kommer i väg. Jag har bestämt mig för att inte tänka mer på det utan bara göra det bästa. Jag kommer aldrig glömma denna försommar jag haft! Som jag lärt mig, positiv hjälper alltid så det ska jag försöka vara trots att det känns lite tungt att lämna just nu...

Jag har iaf fått några dagar tilli hbg vilket jag verkligen behövde och är jätte tacksam för. Han då med en kanondag på Liseberg i tisdags vilket var skit kul! Jag har bokat tåg till på lördag, Hbg direkt till Borlänge. Åker 6.40 och kommer 14.00 till Borlänge. Sedan börjar bröllopet 15.00 där. Snacka om precis men jag hoppas det går bra. Jag kommer nog vara oerhört vacker=) Ska göra mitt bästa för det på tåget..Få se hur det går..Hur som helst kan jag verkligen uttnyttja tiden maximalt genom att ta detta tåg vilket är toppen! 

Avslutningsbild från en super lyckad dag på liseberg!

I dag måste det packas lite eftersom jag åker så tidigt på lördag och i morgon firas det väl hela dagen.. (Ska dock se till att hinna med ett sista träningspass på gymet=) Då ska jag jäklar ge järnet!) Inte bestämt säkert än vad jag ska göra i morgon men vet redan att det kommer att bli jätte kul! Har redan haft hur kul som helst här nere så det känns som att det inte spelar någon roll vad jag gör. Vi funderar ev på att köra en liten utgång idag, har ju varit så sjukt kul de senaste gångerna så det vore skoj att få göra om det än sista gång nu när jag har möjliget. Kommer nog dock bli väldigt trött men jag får leva på överskottsenergi dessa sista dagar fram till söndag då det får blir en jätte lugn dag. Har sedan en vecka på mig att bara återhämta mig och fixa till Mexico. Har bestämt mig för att inte tänka på Mexico fram tills måndag. Då tar jag tag i allt. Nu ska jag bara leva loppan och ha skoj!

Snygga brudar från senaste utgången!

Kommer verkligen sakna alla i hbg väldigt mycket! Är dock väldigt glad för dessa 2 veckor jag haft här nere nu. Har hunnit med det mesta och träffat nästan alla. Nog för att en del hade jag gärna träffat mer..Men ni ska veta alla att jag vill bara väl och tänker på er massor. Hoppas ingen är sur på mig. Men jag hinner tyvärr inte allt vilket jag måste lära mig. En vecka i Bollnäs är nog vad jag behöver nu innan jag åker så jag får lite tid att varva ner för jag har legat på max i snart 2 veckor nu och det börjar kännas...(Men defenitivt värt det då jag haft så skoj!) Efter Mexico hoppas jag på en vecka i hbg och en i Bollnäs, då får det jag inte han med nu hinnas med. Men om jag inte skulle hinna med allt ska jag inte ge mig själv dåligt samvete för det.. Man kan inte vara mer än människa och riktiga vänner ska alltid finnas där ändå. I augusti väntar sedan det riktigt stora äventyret med USA och Canada i 7 måndader..

Tack och hej från Hbg säger jag med detta långa inlägg..Ni får en redogörelse från de kommande sista underbara dagar i hbg på söndag!

Trevlig midsommar på er alla! Älskar er alla!

Kommentarer :

#1: Lillebror

Vilka pinglor!

skriven

Kommentera inlägget här :