Dåliga nyheter..

Ja har lite tråkiga nyheter och det är att min rygg är dålig igen. I går morse hade vi träning för Aurora och Philip och vid samma lyft som sist fick mina revben en smäll och gör nu jätte ont igen..Är precis lika som sist, antagligen eftersom rebenen tar väldigt lång tid att läka är det mkt lättare att riva upp det igen..Så jag tillbringade eftermiddagen hos doktorn..Han ville först att jag ska vara ute från show i 5 dagar men det ville inte jag. Ok att göra mina nummer då det är lyften som gör ont. Så det blev så, inga lyft på 5 dagar och ta det lugnt sedan blir det inte bättre får jag gå till kiropraktor. Det hjälpte ju sista men denna doktor ville inte ge remiss dit på en gång. Utan tycker jag ska vila men grejen är ju att revbenen inte läker på 5 dagar utan det tar flera veckor..Så jag får göra det bästa och hoppas det blir lite bättre sedan får jag vara försiktig då detta kommer dras med mig en lång tid..Så typsikt då träna par är det enda jag vill.. Har iaf haft tur och fått godkänt från Disney att de betalar allt gällande denna skada så de ska betala tillbaka mig för besöken hos kiropraktorn sist. Normalt måste man gå till doktor och få remiss för att få det betalt och det gjorde ju inte jag men har nu ändå fått det godkänt och denna gång har jag gått rätt tillväga så allt blir betalt av Disney vilket är skönt.

Toppen på detta är att mina fötter börjar göra riktigt ont av skridskorna..Efter 2 h träning i går kunde jag inte gå..Är så rädd att det ska bli som innan med inflamation och allt..jag försöker göra allt jag kan och får testa mig fram..Så himla typsikt när det ända jag vill är att åka skridskor och träna  för nummren jag vill göra. Men ist för att bryta i hop ska jag bita i hop och göra det bästa. Jag vet att det en dag kommer bli bra bara att det kan ta tid..

Slut på det tråkiga och lite roligt ist, har precis bokat min resa till fam Corsen som jag ska hälsa på från 14:e till 18:e december. Vi har ledigt i 4 dagar innan jul så jag har valt att få lite julkänslor och semester när jag hälsa på dem. Det ska bli så kul! Längtar!

Nu ska jag gå på bio för att tänka på något annat och inte deppa i hop för mkt. Vi ska se the moon (heter den så?? nya filmen av twilight??) hoppas den är bra..=)

Hoppas sedan på en tupplur för som sagt jag är trött hela tiden. Dock inte så konstigt då det är väldigt mycket extra arbete med allt nu. Jag vill ju så gärna göra fler nummer och är det inte naturligt för en då får man jobba.. Men har tur då jag ska få danslektion av Jill i eftermiddag för att få in mjukare rörelser för Aurora och det ser jag fram emot. Det ska bli kul och det betyder ju att de ändå tror på mig bara att det tar lite tid..Så jag ska inte ge upp trots alla hinder som kommer i vägen för mig. Men hoppas allt bara gör mig starkare..

Kramar från en väldigt soligt och fint Kearney!

Kommentarer :

#1: Mamma

Synd att du inte fick komma till chiropraktor direkt eftersom det hjälpte bra sist och om det kändes lika :( Är du säker på att du inte skulle ha vilat med tanke på fötterna också... Passa dig så det inte blir som sist.

Vad kul att det stämmer så du kan åka till fam Corsen, roligt att få träffa dem igen, få vara i hemmiljö och få lite julstämning, det låter bra. :)

Har precis kommit hem från Beas kalas, det var trevligt och jag tror hon gillade presenterna :)

Krya på dig Gumman, hoppas det ordnar till sig fort nog :)

Kramar från mamma och pappa.

skriven
#2: Sirran

jag tänker på dig gumman och försöker skicka lite extra energi från NY. Tänk på det roliga framöver! Att missa några shower eller dagar är ju ingenting, det viktigaste är att DU är frisk! Hoppas allt löser sig!

skriver ett mail angående julen!

skriven

Kommentera inlägget här :