Kearney, Nebraska..

Karta över USA med Nebraska markeradn
Ja som ni ser på kartan ligger delstaten nebraska verkligen i mitten av USA "in mididle of no where" skulle jag vilja påstå... Vi bor på ett bra hotell med pool, jacuzzi och gratis frukost för en gångs skull och gång avstånd till byggnaden där vi har show vilket alltid är skönt. Men annars är det ingenting runt omkring här..Verkligen öde! Så denna vecka gör vi absolut ingenting speciellt när vi inte har show. Jag är fortfarande trött så det passar bra att sova, vet inte vad som är fel men jag kan sova hur mkt som helst nu för tiden känns det som..I går ställde vi klockan för att äta frukost men var så trött att jag måsta lägga mig igen och sov då till 14.Är fortfarande så chockad då det inte är Sofie. Men är väl inte så konstigt med tanke på att showerna och all träning tar på krafterna +att vi hela tiden reser och hittar på saker och sover oregelbundet..

En glad nyhet jag precis fått reda på är att Anna från Finland som jag var mest med förra året ev kommer tillbaka. Hon ska ta uppehåll från skolan och isf kommer hon hit till jul fram tills mars, jag hoppas!

Här skiner solen i dag så vi ska ta en promenad och få frisk luft, gå till gymet och sedan är det dags för show! Hoppas ni alla har det bra i Sverige och att er vecka börjat bra!

Kommentarer :

#1: Maja

Haha.. ja verkligen in the middle of nowhere :)..

Klart du behöver sömn.. din kropp jobbar konstant.. både fysiskt och psykiskt.. koncentration + hård träning...



snart är min skola klar (slutar den 15 dec) har bara 4 tentor, 1 uppsats och 1 hemtenta kvar... jippi :)



puss puss

skriven
#2: Agneta

Lyssna på signalerna Sofie och sovvvvv när du kan. Det har aldrig skadat någon att vila. Det verkar ju som att det är meningen nu när det inte finns så mycket att se.

Kram från ett mulet Hbg när stormen bedarrat.

skriven
#3: Mamma

Lyssna på Agneta och Maja! Det är välförtjänt vila du tar, kan Du sova till två då behöver Du det och det utan dåligt samvete :)

Vad kul om Anna kommer, du får hälsa henne så gott :)

Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :