Old Town!

Ja i dag fick jag chansen att storosa runt lite i old town igen då jag var tillbaka till kiropraktorn. Det är väldigt mysigt! Jag gillade ju mexiko jätte mycket och detta är ju som en mexikansk liten by med massor av fik,resturanger och små affärer. Såg många söta hus (bilderna nedan). Min rygg blir bättre vilket är skönt, det har verkligen hjälp, helt otroligt vad lite knäckningar hit och dit kan fixa saker i ryggen..Tur vi har kiropraktorer!

I dag har jag fått min vaccination vilket känns bra. Hoppas jag gjorde rätt..Nu måste jag sova, 3 shower väntar i morgon varav den sista är jag tingeling + att jag ev ska vara en av dvärgarna för första gången i morgon..Lite små nervös för det då det inte var lätt att åka i kostymen men åtminstone har jag prövat i kväll så jag inte får panik om mitt namn står på tavlan i morgon..Berättar  i morgon hur det blev.

Hoppas ni alla får en bra helg!
  

  
Alla bilder är ifån old town.

Kommentarer :

#1: Mamma

Ser riktigt mysigt ut!

Vilken tur att ryggen känns bättre.

Bra då har du vaccinationen klar så du slipper fundera, du gjorde helt rätt tycker jag så nu får vi hoppas du håller dig frisk :)

Strålande väder här idag :) efter en rejält kall natt så nu får det bli trädgårdsjobb då de lovat skitväder i morgon igen :(

Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :