Fy vad jag hatar internet och datorer...

Ja de kan verkligen få en på dåligt humör..Jag vill bara komma åt kära internet för att göra det jag ska men det har tagit mig för evigt..funkade inte i går kväll och inte i dag..några killar kom upp till rummet i dag för att hjälpa mig men självklart kunde de inte lösa det och vi måsta avbryta då jag skulle i väg på media training..

Media training var faktiskt rätt kul, det är lektion i hur man gör intervjuer och olika typer av PR. Det är som ni förstått väldigt strikt med vad man får säga och inte angående Disney. Ännu svårare är det för mig som inte pratar flytande engelska..Det finns olika typer av PR man kan göra. Jag hoppas få prova på det mesta så får vi se sen vad jag gillar. JAg ska iaf i väg i morgon igen då är det PR för personer med engelska som andra språk. Jag ska se detta som en kul grej och en bra möjlighet för framtiden. Det är ju skit bra att göra TV/radio/tidningsintervjuer mm på engelska för framtida karriär. Vi får aldrig extra betalt för PR utan det ingår i vårt kontrakt så många tycker det är drygt och vill hellre vara ledig men i bland måste man offra för karriären och detta är bra för mig så go for it Sofie säger jag!

Klar med mediatraining och återigen till detta med att komma åt internet. Jag blev kopplad till en kille på telefon som gick igenom allt. Det är så drygt och jobbigt då jag är fruktansvärt dålig på datorer + att jag måste prata engelska och och översätta allt som står då min dator är svensk..Men innan det var färdigt fick vi rätt på det så nu funkar det..tack ock lov! Hade tänkt blogga innan  och berätta vad jag gjort här i Miami men jag bara måsta få ur mig min frustation..Kommer om Miami i nästa innlägg ist. Positiv var det som gällde så därför säger jag bra träning för din engelska sofie och datorkunskap..Vem vet kanske ska sattsa på att bli datasupport eller något i framtiiden..=p eller inte..Nu ska jag sticka i väg till gymet en sväng och få ur mig lite frustation och sedan hoppas på lite sol i kväll..Det blir man alltid glad av!

tack för mig..

Kommentera inlägget här :