Miami!

Ja som sagt denna vecka är vi i Miami. Det är verkligen härligt då det är riktigt varmt och skönt, (eller skönt är det kanske inte alltid då det är så himla fuktigt..) Men jag klagar inte då jag älskar vatten, sol och sommar. I måndags var jag på beachen hela dagen, south beach. Gud vad härligt det är med havet och bada i vågorna, jag älskar det. Kvällen avslutades med god middag vid en av resturangerna vid havet. I går var jag bara på hotellet, hade media training, gick på gymet och var till poolen en sväng. en rätt lugn dag men det behövdes för att vila upp sig då all min energi gick åt till internet problemen. Nu verkar det funka iaf så här kommer lite bilder från beachen. I kväll har vi första showen. Har nu på morgonen haft mer mediatraining där vi fick öva på att bli intervjuade och det gick faktiskt riktigt bra. Jag ska nu gå till gymet och en sväng sedan antingen poolen eller beachen men tror jag sattsar på beachen och laddar batterierna där för mera show..havet är ju underbart!Så gäller att ta vara på det=)
 



Kommentarer :

#1: Sofie

Vad härligt det ser ut. Blir lite avis faktiskt! :) Vi måste skypa snart. Saknar dig

skriven
#2: Mamma

Håller med Sofie, vad härligt det ser ut, ja visst blir man avis :)

Bra jobbat att du lyckades med datan, det förklarar att du aldrig var on line igår. Kanske vi kan skypa i morgon kväll, då är jag ledig :)

Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :